Darıca Belediyesi hizmet binasında akşam saatlerinde yaşanan silahlı olayda yaralanan Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, hastanede tedavi altına alındıktan sonra sağlık durumuna ilişkin kamuoyuna bilgi verdi. Başkan Bıyık, yaptığı açıklamada:
''Bu akşam belediyemizde yaşanan elim hadise sonucu yaralanarak hastaneye sevk edildim. Çok şükür, hayati riskim yok. Sağlık durumum iyi ve kontrol altındayım. Arayıp soran, dua eden tüm dostlarıma, akrabalarıma ve kıymetli hemşehrilerimize yürekten teşekkür ediyorum. Olay sırasında hayatını kaybeden Zabıta personelimize Allah’tan rahmet; ailesine ve yakınlarına sabır ve başsağlığı diliyorum.''
Muhabir: Haber Merkezi




