TOKİ’den yapılan açıklamada, sahte internet siteleri ve iletişim numaraları üzerinden vatandaşların kandırılmaya çalışıldığına dikkat çekildi. Dolandırıcıların, e-Devlet ve TOKİ’nin resmi internet sitesini taklit ederek başvuru ücreti talep ettiği belirtildi.
Sadece Resmi Kanallar Kullanılmalı
TOKİ, vatandaşların mağduriyet yaşamaması için dikkat edilmesi gereken resmi başvuru kanallarını açıkladı:
-www.toki.gov.tr
-TOKİ çağrı merkezi: 444 86 54
-Onaylı kurumsal sosyal medya hesapları
-Yetkili bankalar
Açıklamada, “Vatandaşlarımızın mağduriyet yaşamamaları için tıkladıkları internet sitelerinin alan adlarına dikkat etmeleri gerekmektedir. Resmi sayfalar ve yetkili kurumlar dışında kimseye itibar edilmemelidir” ifadelerine yer verildi.
Yasal İşlemler Başlatıldı
Dolandırıcılık girişiminde bulunan kişiler hakkında yasal işlem başlatıldığı bildirildi. TOKİ, vatandaşlardan şüpheli durumlarda resmi kanallar dışında işlem yapmamalarını istedi.





