Gündem

İlker Kazan Helallik İsteyerek Veda Etti

Milliyetçi Hareket Partisi İzmit İlçe Başkanı İlker Kazan, görev sürecine ilişkin teşekkür mesajı yayımlandı. Mesajda teşkilat mensuplarına, belediye yöneticilerine, basın mensuplarına ve görevi devralacak yeni yönetime başarı dilekleri iletildi.

Abone Ol

Milliyetçi Hareket Partisi İzmit İlçe Başkanı İlker kazan, görev süresi boyunca kendisine destek veren teşkilat mensupları, belediye yöneticileri, basın mensupları ve dava arkadaşlarına teşekkür mesajı yayımladı.

Teşkilat mensuplarına teşekkür etti

Mesajda, ilçe yöneticileri, mahalle başkanları, Kadın, Aile, Çocuk ve Engelli Politikaları teşkilatı mensupları, Ülkü Ocakları gençleri ve mahallelerde çalışmalara destek veren tüm ülküdaşlara teşekkür edildi. Görev süresi boyunca yürütülen çalışmaların birlik ve beraberlik içerisinde gerçekleştirildiği vurgulandı.

Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür

Açıklamada, görev süresi boyunca teşkilatlarla uyum içerisinde çalışan ve hemşehrilerin taleplerine çözüm üretilmesi noktasında destek verdiği belirtilen Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın’a da teşekkür edildi. Ayrıca daire başkanları, müdürler ve emeği geçen belediye personeline de şükranlar sunuldu.

Basın mensuplarına özel vurgu

Mesajda basın mensuplarına da özel bir paragraf ayrıldı. Faaliyetlerin, çalışmaların ve kamuoyuna yönelik mesajların halka ulaştırılmasında görev yapan basının, demokrasi, şeffaflık ve halkın haber alma hakkı açısından önemli bir yere sahip olduğu ifade edildi.

“Görevler geçici, dava bakidir”

Görevi devralacak ilçe başkanı ve yeni yönetim kuruluna başarı dileklerinin iletildiği mesajda, ülkücü harekette görevlerin geçici, davanın ise baki olduğu belirtildi. Yeni yönetimin kendilerine emanet edilen bayrağı daha yukarıya taşıyacağına inanıldığı kaydedildi.

Helallik istedi

Açıklamanın sonunda, görev süreci boyunca istemeden kırılan veya üzülen kişilerden helallik istendi. Mesajda birlik ve beraberlik temennisinde bulunularak, Türk milletine hizmet yolunda emek veren herkese teşekkür edildi.

Açıklamanın tam metni ise şöyle:

KIYMETLİ DAVA ARKADAŞLARIMA VE KAMUOYUNA TEŞEKKÜR MESAJIM

Milliyetçi Hareket Partisi İzmit İlçe Başkanlığı görevini yürüttüğümüz süre boyunca bizlere destek olan, yanımızda duran ve bu kutlu mücadelede omuz veren herkese en içten teşekkürlerimi sunuyorum.

Başta gece gündüz demeden çalışan ilçe yöneticilerimize, mahalle başkanlarımıza, Kadın, Aile, Çocuk ve Engelli Politikaları teşkilatımızın kıymetli mensuplarına, Ülkü Ocaklarımızın değerli gençlerine, mahallelerimizde bizlere yol arkadaşlığı yapan, programlarımızı organize eden ve davamıza gönül veren tüm ülküdaşlarımıza şükranlarımı sunuyorum.

Görev süremiz boyunca teşkilatlarımızla uyum içerisinde çalışan, hemşehrilerimizin taleplerine çözüm üretme noktasında her zaman desteklerini hissettiğimiz Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Tahir Büyükakın’a, kıymetli daire başkanlarımıza, müdürlerimize ve emeği geçen tüm belediye personelimize ayrıca teşekkür ediyorum.

Görev süremiz boyunca faaliyetlerimizi, çalışmalarımızı ve milletimizin sesi olma gayretimizi kamuoyuna ulaştıran, her zaman yapıcı bir anlayışla görevlerini yerine getiren kıymetli basın mensuplarımıza da özel olarak teşekkür etmek istiyorum. Basın; demokrasinin, şeffaflığın ve halkın haber alma hakkının en önemli temsilcilerinden biridir. Bizlere gösterdikleri ilgi, destek ve objektif yaklaşımları için her birine minnettarım.

Bu süreçte elde edilen her başarı; birlik ve beraberliğimizin, kardeşliğimizin ve davamıza olan inancımızın eseridir. Birlikte yürüdüğümüz bu yolda edindiğimiz dostluklar ve gönül bağları, makamların ve görevlerin çok ötesindedir.

Bu vesileyle görevi devralacak ilçe başkanımıza ve yeni yönetim kuruluna da gönülden başarılar diliyorum. Ülkücü harekette görevler geçici, dava bakidir. Bu kutlu dava içerisinde her görev bir bayrak yarışıdır. İnanıyorum ki görevi devralacak dava arkadaşlarımız, kendilerine emanet edilen bu kutlu bayrağı daha da yukarılara taşıyacak, teşkilatımızın gücüne güç katacaktır. Bizler de dün olduğu gibi bugün ve yarın da teşkilatımızın, davamızın ve görevi devralacak kardeşlerimizin yanında olmaya devam edeceğiz. Rabbim yollarını açık, çalışmalarını bereketli eylesin.

İstemeden kırdığımız, üzdüğümüz bir kardeşimiz olduysa haklarını helal etmelerini rica ediyor, ben de tüm dava arkadaşlarıma ve hemşehrilerimize hakkımı helal ediyorum.

Rabbim birlik ve beraberliğimizi daim eylesin. Türk milletine hizmet yolunda emek veren herkesten Allah razı olsun.

Ne Mutlu Türk’üm Diyene!