24 Haziran Salı günü İzmit ilçesi Mehmet Ali Paşa Mahallesi’nde bulunan bir kuyumcuda yaşanan hırsızlık olayında, S.Y. isimli şahıs, vitrin içerisinden 37 gram altın çaldı. Olayın hemen ardından bölgeye sevk edilen İzmit İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, çevrede yaptıkları çalışmalar sonucu şüpheliyi suçüstü yakaladı.
Altınlar ele geçirildi
Zanlının üzerinde yapılan aramada, çalınan 37 gram altın eksiksiz şekilde ele geçirildi. Emniyet ekipleri, şüpheliyi gözaltına alarak karakola götürdü. Hakkında yasal işlemlere başlanan S.Y.'nin adli makamlara sevk edilmesi bekleniyor.