Kocaeli’de yaşayan bir vatandaş, 2 aylık bebeği için kullandığı ünlü bebek markasında yaşadığı değişiklik sonrası endişe verici bir deneyim yaşadığını belirtti. Şikayetvar.com üzerinden yapılan paylaşımda, daha önce sorunsuzca kullanılan ürünün yeni kutusunda ciddi bir kalite farkı olduğu iddia edildi.
“YOĞUN BİR BALIK KOKUSU FARK ETTİM”
Vatandaş, “Önceki kutularda herhangi bir sorun yaşamamıştık, ancak yeni aldığımız kutuyu açar açmaz yoğun bir balık kokusu fark ettim” diyerek tepkisini dile getirdi. Aynı mama ile bebeğin günlük 3-4 kez dışkı yaptığını ancak yeni ürünle birlikte 16 saat boyunca tuvaletini yapmadığını belirten vatandaş bebeğinin sağlığıyla ilgili endişe ettiğini ifade etti.
YARIMCA’DAKİ MARKETTEN SATIN ALINMIŞ
Şikayet sahibi ürünü Kocaeli Körfez Yarımca Mimar Sinan Mahallesi’ndeki Onyaka Süper Market’ten 999 TL’ye satın aldığını belirtirken ürün yazısının ise yeni kutuda başka bir yerde konumda olduğunu söyledi.






