İş Dünyasında Dönüşümün Anahtarı : Yapay Zekâ Destekli İletişim Teknolojileri

İş Dünyasında Dönüşümün Anahtarı : Yapay Zekâ Destekli İletişim Teknolojileri

Bu hafta TECMONY firması kurucusu M. Ceyhun Güler ve Bütünsel Pazarlama Koçu Banu Samancı ile beraberdik ve “Yapay Zekâ Destekli 360° iletişim çözümleri” ile mükemmel müşteri deneyimi için yerli ve milli yazılımların önemine inanan TECMONY firmasının kurucusu M. Ceyhun Güler ile yaptığımız teknoloji sohbeti bu haftaki yazımızın konusu oldu.

İş Dünyasında Dönüşümün Anahtarı : Yapay Zekâ Destekli İletişim Teknolojileri
TECMONY kurucusu M. Ceyhun Güler’in anlatımıyla;
İş Dünyasında Dönüşümün Anahtarı Olan Yapay Zekâ Destekli İletişim Teknolojileri:
 

Bildiğiniz gibi yapay zekâ ile birlikte iş yapış biçimlerimiz kökten değişmeye başladı. Dördüncü Sanayi Devrimi olarak adlandırılan Yapay Zekâ teknolojilerinin iş yapış biçimlerimizi daha da hızlanarak değiştireceği; “Unprecedented” yani daha önce hiç yaşanmamış bu yeni dönemde işletmelerin hayatta kalabilmeleri için gelişen teknolojilere uyum sağlamaları sadece bir seçenek değil, uzun vadeli başarı için bir “zorunluluk” olmuştur.

1992 yılında global veri akışı günde100 Gigabyte idi; bugün saniyede 150.000 Gigabyte; günde 5.3 trilyon Gigabyte oldu. Daha önce hiç olmadığı kadar hızlı ve hacimli bir müşteri verisi söz konusu.

Veri” yeni “Petrol” olarak adlandırılıyor. Fortune 500 şirketleri, veri odaklı iletişimin sürdürülebilir büyümenin anahtarı olduğunu çok iyi anlıyorlar. Teknolojinin bu dinamik dünyasında, kendi verilerini iletişim teknolojileriyle tek merkezde birleştirerek yapay zekâyı iş yapış biçimlerine entegre eden işletmeler pazarda rekabet avantajıyla öne geçecekler.

Biz bu rekabet avantjı kazanımını çalıştığımız her sektörde gözlemliyoruz. Müşterilerimiz, gelişmiş iletişim teknolojilerinden elde ettikleri veriyi kullanarak işlerinde olağanüstü dönüştürücü etkiler yaratıyorlar.

Örneğin; yapay zekâ destekli Konuşma Analizi ve Kalite Yönetimi hizmetimizle gelirlerini ortalama %30 oranında artırdıklarını tespit ettiler.

Daha da önemlisi yüzde yüz müşteri memnuniyetiyle müşteri sadakatinde artış sağlamaları asıl sürdürülebilir başarıları oldu çünkü Bain & Company ile Harvard Business School'un raporuna göre, "Müşteri sadakat oranlarını %5 artırmak, karları %25 ila %95 arasında artırıyor."

4.Yılımızda Milyonlarca Memnun Müşteri Yaratmanın Mutluluğunu Yaşıyoruz!

Türkiye'nin önde gelen 360° İletişim Çözümleri şirketi TECMONY olarak ChatGPT gibi en son yapay zekâ teknolojileriyle desteklenen ChatBot PEKİ, Konuşma Analizi CallExper çözümleri ile veri odaklı müşteri hizmetleri teknolojilerini bütünsel olarak harmoniyle birleştirerek şirketlere rekabet avantajı sağlamak için çalışıyoruz.

TECMONY ekibinin benzersiz gücü; iletişim teknolojileri alanında sahip olduğu tecrübeyi sıra dışı düşünme ve yerli, milli yazılım geliştirme kabiliyetiyle birleştirerek en son yapay zekâ teknolojileriyle geliştirerek işletmelerin ihtiyaçlarına yenilikçi hızlı çözümler sunabilmesidir.  20 yıllık tecrübemizle 4. yılımızda dinamik, enerji dolu bir ekip olarak müşterilerimizle birlikte büyüyor; ülkemiz ekonomisine katma değer sağlamanın mutluluğunu yaşıyoruz.

Bunu yaparken, müşterilerimize hızlı ve etkili destek vermenin yanında çağrı merkezi yapılarında teknoloji entegrasyonu kabiliyetliyle harmanlığı müşteri hizmetlerinde uzmanlığını bölgesel ihtiyaçları anlayarak, yerel pazar gereksinimlerine uygun şekilde ürün ve hizmetlerini sürekli olarak geliştiriyoruz.

-Sektörlere özel yapay zekâ destekli iletişim çözümleri
-Kişiselleştirilebilir Mükemmel Müşteri Deneyimi
-Veri odaklı yeni nesil müşteri hizmetleri teknolojileri
-Yerli yazılım geliştirme kabiliyeti
-Çağrı merkezi teknolojilerinde sıra dışı, güvenilir danışmanlık

Tecmony ile çalışan işletmeler gelişmiş iletişim teknolojilerini bünyelerinde kullanarak maliyet tasarrufundan, karlılığa, pazar hakimiyetine kadar olağanüstü dönüştürücü kazanımlar elde etmektedirler. Türkiye'nin en üst düzey kurum ve firmalarına hizmet veren Tecmony’nin müşteri portföyünde Türkiye İhracatçılar Meclisi, İstanbul Ticaret Odası, İzmir Belediyesi, Papara, Tıkla Getir gibi sayısız öncü marka yer almaktadır.

Müşterilerimiz, gelişmiş iletişim teknolojilerinden elde ettikleri veriyi kullanarak olağanüstü ve dönüştürücü etkiler yaratıyorlar. Yapay Zeka'nın entegrasyonu ile bu büyüme daha da hız kazanıyor. Sonuç olarak, son derece kişiselleştirilmiş deneyimler sunuyorlar ve sorunsuz bir şekilde bağlı ürünler ortaya çıkarıyorlar. Yeni işlere adım atıyor, farklı pazarlara giriş yapıyor ve daha dirençli hale geliyorlar. Ve belki de en önemlisi, ekiplerini, bakış açılarını sürekli büyümeye dönüştürebilen yeteneklerle donatıyorlar.

Yılda %30'un üzerinde bir büyüme sergileyen müşterilerimiz, geleneksel rakiplerini geride bırakma kabiliyetlerini defalarca kanıtlamış durumda.

Bu tür bir başarı, geçmişte mümkün değildi. Eskiden satış temsilcilerine dayanıyor ve önemli veriler genellikle onların ayrılışıyla kayboluyordu. Ancak şimdi, teknoloji işletmenizin güçlü bir satış ekibi olarak hizmet veriyor ve verilerinizi güvende tutuyor.

Yapay Zekâ Destekli Destekli 360°İletişim Teknolojileriyle Siz de Kazananlar Arasına katılın!

TEKNOLOJİ ÇÖZÜMLERİMİZDEN BAZILARI:

⦁ Yapay Zekâ Destekli Destekli ChatBot PEKİ ile Kurum Hedeflerinize Ulaşın!

ChatBot PEKİ, sadece bir sohbet robotu olmanın ötesinde, kullanıcıya özel yanıtlar sunmak için özelleştirilebilen anahtar kelimeler ve ChatGPT gibi GEN-AI teknolojilerini içeren bir yapay zekâ destekli çözümdür. Gelişmiş yazılım teknolojisi sayesinde, kullanıcıların istek ve ihtiyaçlarına göre sürekli olarak gelişir. ChatBot PEKİ, 360 derece iletişim çözümüyle, müşterilere daha fazla değer sağlayarak, onların beklentilerini karşılamak ve kullanıcı deneyimini en üst düzeye çıkarmak için tasarlanmıştır.

İster günde binlerce müşteri siparişini yöneten bir fast food markası olun ister on binlerce çalışanıyla Fortune 500 şirketi ya da beyaz eşyada müşteri teknik servis hizmetiyle tüm Türkiye’ye hizmet veriyor, Yapay Zekâ Destekli ChatBot PEKİ ile siz de kazananlar arasına katılın!

⦁ Yapay Zeka Destekli CallExper Konuşma Analizi ve Kalite Çözümleri

Yapay Zekâ Destekli CallExper, son derece maliyetli ve zaman alıcı bir işlemi; müşterilerle gerçekleştirilen binlerce görüşmenin dinlenerek, yazılı içeriklere dönüştürülmesini ve bu sürecin içerik analizi, konuşma performansı ve gelişim alanlarını, otomatik olarak Doğal Dil İşleme adı verilen bir yapay zekâ yazılımıyla aynı anda yapabilen bir “Konuşma Analizi ve Kalite” çözümüdür. Bu teknolojinin en önemli kazanımı, tüm müşteri ilişkileri yönetim süreçlerinizde başarınızın ya da başarısızlığınızın arkasında yatan “veriye” ulaşmanızı sağlar.

⦁ Vodyo Görüntülü Video Konferans Sistemi
Yurt dışına veri göndermeyin!

-Uygulama yüklemeden anında görüşme yapın.
-Verinizi güven altına alın.
-Tüm platformlardan erişim.
-Maliyet avantajı sağlayın.
-Oda katılımlarının aktivitelerini kayıt altına alın.
- Sağlık Bakanlığının yönetmeliğine uyumlu.
-BDDK Yönetmeliğine uyumlu.
-Tüm dış sistemlerle entegrasyon.

⦁ VOYCE Yapay Zeka Çağrı Merkezi ve Santral
Tümüyle yönetilebilir Çağrı Sistemleri

-Sesli ve Yazılı Kanal İletişimi
-Sosyal Medya & Webchat
-Hızlı Kurulum
-Her yerden Çalışma
-Mobil Kullanım
-Ses Kaydı
-Speech 2 Text & Text 2 Speech
-Sürükle Bırak IVR
-Kampanya Yönetimi & Callback
-CRM Modülü
-Hazır ve Kolay Entegrasyon
-Özelleştirilebilir Raporlar

⦁ DR CALL DISASTER İle Acil Durumlarda Hızlı Organizasyon

Yaşanan acil bir durumda DR CALL DISASTER sistemimiz otomatik olarak arama yaparak kurumunuzun ilgili birim yöneticilerini konferans odalarına dahil ederek hızlı ve etkin koordine olunmasını sağlar.

Bireysel aksiyonlar, son teknoloji iletişim çözümleriyle sistemsel koordinasyona yerini bırakarak kayıt altına alınan hızlı, efektif, çözüme dayalı iletişim alt yapısıyla krizler kontrol altına alınır.

⦁ XPODA ile Yazılımcı Olmadan Sistem Tasarlayın

Xpoda, kodsuz ve sürükle bırak şeklinde geliştirme yapılan bir iş uygulamaları platformudur. Xpoda, işleriniz için daha hızlı uygulamalar oluşturmanıza olanak tanır. Herhangi bir deneyiminiz olmasa bile platformu kolay bir şekilde anlayabilir ve kullanabilirsiniz.

-Yazılım ihtiyaçlarınızı daha kolay karşılayarak dijital dönüşümünüzü hızlandırır.
-İş süreçlerinizi dijitale taşıyarak verimliliğinizi arttırır.
-Mevcut yazılımlarınıza kolayca entegre olur. (Mikro, Logo)
-No Code Geliştirme ortamı ile 20 kat hızlı yazılım geliştirme imkanı sunar.


TECMONY olarak Türkiye’nin iletişim teknolojileri çözümü olmanın enerjisi ve heyecanıyla çalışıyoruz! www tecmony com

SONUÇ :

Bu teknoloji sohbetinde TECMONY kurucusu M. Ceyhun Güler’den kurumların bu değişen yeni dönemde hayatta kalması için neden yapay zekâ destekli iletişim teknolojilerini kullanmaları gerektiğini kendi anlatımıyla dinledik ve “yapay zeka destekli değişen teknolojilerin”, “verinin” sürdürülebilir başarı için önemini sundukları çözümlerle öğrendik.

Sevgiyle ve Sağlıkla Kalın.
ncmCozdmr

Hüsnü Baysal’ın katkılarıyla

Kaynak :
TECMONY kurucusu M. Ceyhun Güler
TECMONY Bütünsel Pazarlama Koçu Banu Samancı

# YAZARIN DİĞER YAZILARI

Yazar Necmi Özdemir - Mesaj Gönder


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Özgün Kocaeli Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Özgün Kocaeli hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Özgün Kocaeli editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Özgün Kocaeli değil haberi geçen ajanstır.



Anket İzmit’te kimi başkan görmek istersiniz?
Tüm anketler

Kocaeli haber