Gündem

Martı TAG Davasında Yeni Karar!

Martı’nın TAG uygulamasına ilişkin davada İstanbul 14. Asliye Ticaret Mahkemesi yeniden karar verdi. Mahkeme davanın kısmen kabulüne, kısmen reddine hükmederken, dosyanın üçüncü kez İstinaf Mahkemesi’ne taşınacağı açıklandı.

Abone Ol
Martı’nın TAG uygulamasına ilişkin görülen davada yeni gelişme yaşandı. İstanbul 14. Asliye Ticaret Mahkemesi’nde görülen 7’nci duruşmada mahkeme heyeti, davanın kısmen kabulüne ve kısmen reddine karar verdi.

Dava yeniden istinafa taşınıyor

TAG uygulamasına karşı İstanbul Otomobilciler Esnaf Odası, Birleşik Taksi Şoförleri Derneği ve farklı illerden şoför odaları ile taşımacılık kooperatifleri tarafından açılan davada mahkeme, daha önce verilen kararların ardından yeniden hüküm kurdu.

İstinaf Mahkemesi’nin daha önce iki kez kaldırdığı karar sonrası alt mahkemenin verdiği son kararın da üst mahkemeye taşınacağı belirtildi.

Tedbir talebi reddedildi

Duruşma sonrası açıklama yapan TAG Kurucusu Oğuz Alper Öktem, taksicilerin uygulamanın aynı gün kapatılmasına yönelik tedbir talebinin reddedildiğini söyledi.

Öktem, davada genel olarak kısmen kabul ve kısmen ret kararı verildiğini ifade etti.

“Haklılığımızın tescil edileceğine inanıyoruz”

Kararı yeniden İstinaf Mahkemesi’nin değerlendirmesine sunacaklarını belirten Öktem, hukuki sürece olan inançlarının tam olduğunu söyledi.

Öktem, “Hukukun üstünlüğüne ve yargı süreçlerinin sağlıklı şekilde işleyeceğine olan inancımız tam. Kamuoyunu süreçle ilgili gelişmeler hakkında şeffaf şekilde bilgilendirmeyi sürdüreceğiz” dedi.