TEM Otoyolu Bolu geçişinde seyir halindeki bir tırda çıkan yangın korku dolu anlara neden oldu. Ankara istikametine ilerleyen tırın motor kısmından dumanlar yükselmesi üzerine sürücü aracı emniyet şeridine çekti.
Alevler kısa sürede büyüdü
Olay, TEM Otoyolu Bolu geçişi Dağkent mevkiinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, sürücüsünün ismi henüz öğrenilemeyen tırın motor bölümünden dumanlar çıkmaya başladı.
Durumu fark eden sürücü, aracı emniyet şeridine çekerek 112 Acil Çağrı Merkezi’ne ihbarda bulundu. Sürücünün araçtan inmesinin ardından alevler kısa sürede tırın kupa kısmını ve dorsenin bir bölümünü sardı.
İtfaiye ekipleri müdahale etti
İhbar üzerine bölgeye Bolu Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri sevk edildi. Otoyolda ilerleyen sürücülere korku dolu anlar yaşatan yangına ekipler kısa sürede müdahale etti.
İtfaiye ekiplerinin çalışmasıyla yangın kontrol altına alınarak söndürüldü.
Tır kullanılamaz hale geldi
Yangında herhangi bir yaralanma yaşanmazken, tırda büyük çapta maddi hasar meydana geldi. Yangının ardından araç kullanılamaz hale gelirken, olayla ilgili inceleme başlatıldı.