Kocaelispor'da yeni sezon öncesi altyapıda başlayan değişim süreci sürüyor. Son dönemde yapılan görev değişikliklerinin ardından futbol okulunda görev yapan antrenör Bilal Bayhan da üç yıllık görev süresinin ardından kulüpten ayrıldığını duyurdu. Kocaelispor’da geçtiğimiz günlerde Altyapı Koordinatörü Aydın Günaydın ile yollar ayrılırken, bu göreve U19 Takımı Teknik Sorumlusu Murat Tiraki getirilmişti. Yaşanan değişimin ardından altyapıda görev yapan bazı isimlerin de kulüple yollarını ayırdığı görüldü. Daha önce futbol okulu antrenörlerinden Cihan Çetin'in ayrılığı gündeme gelirken, son olarak Bilal Bayhan da yeni sezonda Kocaelispor bünyesinde görev yapmayacağını açıkladı.

Sabah CHP'den İstifa Etti Öğlen Erdoğan'dan Rozet Aldı
Sabah CHP'den İstifa Etti Öğlen Erdoğan'dan Rozet Aldı
İçeriği Görüntüle


"Her zaman büyük bir gurur oldu"
Ayrılık kararını sosyal medya hesabından duyuran Bayhan, Kocaelispor çatısı altında görev yapmanın kendisi için büyük bir onur olduğunu ifade etti. Üç yıllık süreçte birlikte çalıştığı teknik ekip arkadaşlarına, altyapı futbolcularına ve ailelerine teşekkür eden Bayhan, kendisine bu fırsatı sunan eski Altyapı Koordinatörü Aydın Günaydın'a da ayrıca teşekkür etti. Bayhan, "Kocaelispor'da görev yapmak benim için her zaman büyük bir gurur oldu. Bu süreçte birlikte çalıştığım herkese teşekkür ediyorum." ifadelerini kullandı.